Efektów pobudzających kawy chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Kubek dobrego czarnego naparu doceni, każdy kto w pracy ma przed sobą bojowe zadania do wykonania i potrzebuje energii lub wręcz przeciwnie: ma masę monotonnej, papierkowej roboty do przerobienia. Dobra kawa w biurze to podstawa!
Każdy ma swoje preferencje smakowe i przyzwyczajenia. Wybór kawy nie jest tutaj wyjątkiem. Niektórzy skupiają się na mocy swojego naparu, inni wolą dobrze zbalansowany, kremowy smak. O ile w domu łatwo pogodzić wybór kawy dla siebie, o tyle w miejscu pracy trudniej znaleźć coś, co sprosta oczekiwaniom, przykładowo 50 pracowników. Niezależnie jednak od potrzeb polecamy zwrócić uwagę na rodzaj i jakość produktu, ponieważ wierzymy że dobra kawa zawsze obroni się sama!
Dlaczego warto wybrać kawę ziarnistą do biura?
Po pierwsze, bo jest łatwiej! 🙂 Większość biur decyduje się na ekspresy automatyczne ze względu na prostotę i wygodę użytkowania. Takie ekspresy zazwyczaj mają wbudowane młynki i pojemniki na ziarna kawy. Ziarnistą kawę wystarczy wsypać do ekspresu i problem z głowy. Kolejnym powodem jest świeżość. Niestety, ziarna po zmieleniu bardzo szybko tracą swoje właściwości. Kawowy proszek zaczyna wietrzeć już po 20 minutach od zmielenia. Zaparzenie takiej kawy, np. po jednej godzinie, sprawi, że może ona już w ogóle nie przypominać fantastycznego aromatu, który uzyskalibyśmy z tych samych ziaren zaraz po zmieleniu, dlatego jeśli mamy taką możliwość wybierzmy do swojego biura kawę ziarnistą. Bo dobra kawa, to zadowolony pracownik, a zadowolony pracownik to korzyści dla firmy!
Od czego zacząć w wyborze ekspresu do kawy?
Przed przystąpieniem do wybierania konkretnej maszyny należy koniecznie zrobić rozeznanie w dziennym zapotrzebowaniu na kawę. Przede wszystkim należy określić liczbę pracowników w firmie, którzy będą korzystać z ekspresu. Niewystarczająco wydajne urządzenie szybko się zepsuje i doprowadzi do konieczności ponownego kupna ekspresu i przechodzenia przez cały proces zakupowy. Zasada „raz a dobrze” sprawdzi się tutaj doskonale. Wystarczy prosta ankieta, w której każdy pracownik określi swoje dzienne spożycie. Bardziej świadomi pracownicy mogą też przedstawić swoje preferencje dotyczące smaku kawy. Mając do dyspozycji konkretne liczby możemy już zawęzić obszar wyszukiwania.
Zobacz nasze urządzenia